Copywriter worden

Gratis masterclass: Waar en hoe vind je opdrachten als copywriter?

Wil jij copywriter worden? Het begint allemaal bij het hengelen naar opdrachten. Leer in deze gratis masterclass waar en hoe jij je eerste opdrachten als copywriter aan de haak slaat.

De workshop vindt plaats op woensdag 27 november 2024, woensdag 26 februari 2025, woensdag 28 mei 2025 en woensdag 27 augustus 2025. Schrijf je in via onderstaand formulier; je ontvangt de dag zelf een link naar de workshop.

Wie geeft de masterclass?

Zoë de Goede leeft nu al meer dan tien jaar voor en door de pen. Ze volgde de richting proza & poëzie aan de Schrijversvakschool van Amsterdam, werkte als journalist voor National Geographic, De Volkskrant, het AD, Zoom Magazine en talloze anderen. Ook als copywriter schreef ze verhalen die bedrijven tot leven brachten.

Want dat is wat verhalen doen. Ze blazen leven in wat eerder stilstond. Ze brengen een einde aan de chaos. In de echte wereld bestaat toeval, is alles arbitrair. Verhalen volgen de wetten van oorzaak en gevolg. Dat maakt ze soms echter dan ons dagdagelijkse leven. Maar ook ons dagdagelijkse leven is een verhaal. Slechts zij die echt kijken, kunnen het zien.

Tijdens de masterclass leer je...

• Waar je opdrachten vindt als kersverse copywriter.
  • Wat doet een copywriter & wat schuift dat?
  • Hoe jij je presenteert als copywriter.
  • De vijf elementen die nodig zijn voor een goede briefing.
  • & Je krijgt een cadeautje van De Schrijfschool!

27 november 2024, 26 februari 2025, 28 mei 2025, 27 augustus 2025

Prijs