schrijfcursus

300+

Pennen gescherpt

Verhaal schrijven

Schrijf een verhaal in zeven dagen

Zit jij al lang in je hoofd met een idee voor dat ene verhaal, maar krijg je het niet op papier? De Schrijfschool heeft het ultieme bouwplan bedacht om een verhaal te schrijven in zeven stappen. Tijdens deze workshop doorlopen we dit bouwplan. Na afloop krijg je het volledige stappenplan in je virtuele brievenbus, zodat je meteen zelf aan de slag kan!

De workshop vindt plaats op donderdag 6 juni, 27 juni, 18 juli en 8 augustus, van 20u tot 21u30.

Reisreportage schrijven

Schrijf een reisreportage in zeven dagen

Zijn jouw reizen het vertellen waard, maar krijg je het niet op papier? De Schrijfschool heeft het ultieme bouwplan bedacht om een reisreportage te schrijven in zeven stappen. Tijdens deze workshop doorlopen we dit bouwplan en krijg je de ruimte om jouw verhaal te pitchen.

De workshop vindt plaats op donderdag 13 juni, 4 juli, 25 juli en 15 augustus, van 20u tot 21u30.

Copywriter worden

Copywriter in zeven dagen

Droom jij ervan te leven van je pen? In simpele stappen leren wij je activeren met woorden. Leer schrijven met AI, de rode loper uitleggen voor je klant en verhalen te schrijven die verkopen. Na afloop krijg je het volledige stappenplan in je virtuele brievenbus, zodat je meteen zelf aan de slag kan!

De workshop vindt plaats op donderdag 20 juni, 11 juli, 1 augustus en 22 augustus, van 20u tot 21u30.

Schrijfcursus

Wat voor schrijver ben jij?